poniedziałek, 10 marca 2014

:: Rysunkowe wyzwanie ::

W niedzielę, w ramach kontynuacji fejsbukowego łańcuszka, Daniel Chmielewski, autor bloga: http://pubpodpicadorem.blogspot.com/ rzucił mi wyzwanie. Podjęłam je i dziś - 3.10.14 - ok. godziny 22 opublikowałam na fb pierwsze efekty mojej pracy w ramach zakładu.
Zamieszczam go również poniżej.






Uwagi, życzenia i sugestie zbieram codziennie od momentu publikacji paska do północy. Codziennie nowy pasek lub ilustracja i codziennie nowy koncert życzeń. Zapraszam do zabawy.

4 komentarze:

  1. ja mam życenie: niech w kolejnym pasku pojawią się poznańskie koziołki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Macieju, Twój komentarz jest spóźniony. Tę pracę opublikowałam wczoraj (pierwotnie na fb) i zgodnie z tym, co napisałam: liczą się te sugestie, które zamieszczone zostały wczoraj do północy. Po publikacji dzisiejszego paska, będę zbierała nowe, również do północy. Muszę przestrzegać tego ograniczenia, ponieważ poza tym wyzwaniem mam wiele innych zobowiązań...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale, czy moja sugestia nie może być wzięta pod uwagę przy produkcji paska numer 3,4 lub 5?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może, natomiast chciałam uprzedzić, że nie podołam uwzględnić jej w pasku dzisiejszym.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Obrazy zamieszczane na tym blogu podlegają ochronie praw autorskich. Proszę nie wykorzystywać ich bez wiedzy autorki.