sobota, 15 listopada 2014

:: Post sitofestowy ::

Pod koniec października Bydgoszcz dołączyła do drukarskiego święta Sitofest dzięki. Z tej okazji Otwarta Pracownia Sitodruku przygotowała kilka wzorów, które można było sobie odbić za piątaka na własnej koszulce i nie tylko, bo w grę wchodziły także odbitki na innego rodzaju tekstyliach oraz na papierze. Swój wzór udostępniła również sympatyczna ilustratorka Milena Milak. Jednak aby w przyrodzie była równowaga i swego rodzaju pluralizm, to potrzebny był jeszcze wzór od mniej sympatycznej rysowniczki. Uznałam, że dobrym pomysłem będzie zaoferowanie mojej pracy. Postanowiłam, że będzie to obrazek, który kojarzy mi się raczej osobiście. Po dłuższym namyśle wybrałam rysunek z plakatu do mojej wystawy "Milczenie > cisza", która miała miejsce w poznańskiej galerii Cheap East, ze względu na jego prostą formę i tajemniczość. Wydaje mi się, że dokonałam dobrego wyboru.

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć dokumentujących efekty sitofestowego drukowania.



fot. Marcin Ruciński


W trakcie wydarzenia wykonałam 10 odbitek swojego wzoru na papierze. Kilka już znalazło nowych właścicieli. Jeżeli ktoś chciałby dostać ode mnie taką sygnowaną odbitkę, to z chęcią się podzielę.





Pod tymi linkami znajdziecie  fotorelacje z wydarzenia:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Obrazy zamieszczane na tym blogu podlegają ochronie praw autorskich. Proszę nie wykorzystywać ich bez wiedzy autorki.