czwartek, 8 października 2015

:: Zimno, ciepło zin ::

Dzień dobry, zrobiłam zina. Historia "Zimno, ciepło" ukazała się już kiedyś w elektronicznej wersji "1zine" Marty Bystroń. Jednak od tamtego czasu odrobinę ją zmieniłam. Uspokoiłam nieco warstwę kolorystyczną. Ponieważ jednak zin jest czarno-biały, niestety będziecie mogli się o tym przekonać jedynie klikając tu. Myślę, że wersja papierowa ma mimo wszystko swój urok. Jest drobna (6 cm x 10, 5 cm), ręcznie zszyta, oprawiona w szarą tekturę introligatorską, a nakład to jedyne 20 egzemplarzy. Przede wszystkim jednak dopiero teraz ta historia jawi mi się jako domknięta całość. 

Może kiedyś uda mi się narysować więcej onirycznych opowiastek i zebrać je w większym tomie. Jednak póki co moje rysunkowe ADHD wyniosło mnie w inne strony.

Osoby zainteresowane kupnem "Zimno, ciepło" zapraszam do kontaktu drogą mailową: m.rucinska84@gmail.com.

Cena książeczki to 3 zł + koszty wysyłki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Obrazy zamieszczane na tym blogu podlegają ochronie praw autorskich. Proszę nie wykorzystywać ich bez wiedzy autorki.