środa, 11 listopada 2015

:: Wyprawa - wystawa ::

Już w przysżłym tygodniu czeka mnie podróż do Sopotu. 20. listopada odbędzie się bowiem wernisaż mojej wystawy w Zatoce Sztuki. Termin wystawy znałam już niemalże rok temu, ale donoszę Wam o nim dziś. Z tej okazji szykuję też drobną publikację, którą będzie można przygarnąć na otwarciu.
Poniżej plakat:


Na wystawie będzie można oglądać prace eksponowane już wcześniej w Bydgoszczy, jednak pojawią się też rzeczy nowe. Wszystkich, którzy akurat będą w pobliżu, zapraszam!
Facebook - wydarzenie

Przy okazji podzielę się z Wami również sympatyczną informacją, że magazyn "F5" uznał, że warto śledzić moje działania i umieścił mnie w takim oto filmiku:
F5 - ilustratorzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Obrazy zamieszczane na tym blogu podlegają ochronie praw autorskich. Proszę nie wykorzystywać ich bez wiedzy autorki.